Monday, September 3, 2018

Updates for CDO Massage

Sorry for the lack of updates in this blog.  Mahal na kaayo mga pangayo sa spa therapist.  Wala nay ga sugot ug 500 Pesos for ES.  Kung naa man murag mag lalis pa mo sa sulod sa cubicle.

Papresyo na kaayo mga therapist nga may lang unta mga gwapo or gwapa.  Mga dagway ra ba nga pang spa lang gyud, diha lang sa kangit ngiton kay kung mahayagan, maka dagan ka.

What is worst, again and again they do not provide you the right service.  The spa offers 1 hour massage but then the therapist finishes everything within 30 minutes.  Dili pud ga reklamo ang receptionist at the desk kay undertime man.  Dili sila ma alkanse.  Pero kung overtime tawagon gyud ang therapist sa sulod sa cubicle.

I feel that I am wasting money for a service that is not worth my time.  I might as well go to dating apps, get an instant hook up and have FREE sex.  Satisfied ka pa, gamay ra imo gasto.

There are also so many spas opening in CDO.  It is overwhelming.  I just saw Essential Spa open a new branch across Concorde Bar.  Angel Touch and Fai Thai are aggressively opening branches all over the city.  And some are closing down.

Hopefully I can still find time and money to visit new spas in CDO.  Galisod na gyud ko sa gasto.  I could not imagine how much I spent for spas before.  Anyway I will try my best to update a bit the blog every now and then.  Please bear with me.  Thanks


5 comments:

  1. Mag contribute nalang mi para ipa massage ka cdo massage kay gahulat ug ga check mangud mi pirmi if naa nakay ge post or updates. Bitin kaau mi pag wala kay updates.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks for the offer. Mauwaw sad ta. Wala man sad ta na bankrupt pero I am trying to be more responsible and practical with expenses. Dugay na baya ko sige reklamo nga kasagara sa mga therapist dinhi CDO mga walay klaro except for a few. 500 Pesos lagi dili na manugot. Ingon baya ko sa una pa ang budget ko is around 500. Beyond that alanganin na. I do not find it practical to spend more than 500 for a person to just give me a handjob. Daghan ko makita ana sa dating apps hahahaha. Libre pa. Kung 700 Pesos murag igo ka lang batilon ug paspas ug atangan ka na dayon sa imong kwarta.

      Delete
  2. super agree! expensive na kaayu. bisag mo offer kag 700 mo haggle gyud ug 1k. ��

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1,000 unya unsa lang ang gabuhaton. Murag igo ka lang masturbate, walay kiss, walay physical contact. Mas maayo pa to sa una. For 500 patungan ka unya ipiton imong otin sa ilang legs hangtod gawasan ka or what they call bear fuck. Karon wala nay ayo.

      Delete
  3. Naglabay ko sa MG around 7pm. Pero close man. Sarado na sila?

    ReplyDelete